Ezen az oldalon sütiket használunk. A böngészéssel ezt elfogadod. További információk
Menü

Szállítási feltételek

Szállítási idő 1-2 munkanap és 20.000Ft feletti rendelés esetén, a házhoz szállítás díját teljes egészében átvállaljuk (20 kg alatti és 1db csomag esetén!)

Szállítási díjak:

  • előreutalással, bankkártyával és utánvéttel: 0Ft     - 20.000ft. összeg felett - (20 kg alatti és 1db csomag esetén!)
  • előreutalással vagy bankkártyával : 1.190Ft - 19.999ft. összeg alatt -
  • utánvéttel : 1.490Ft - (20 kg alatti és 1db csomag esetén!)

 

  • előreutalással vagy bankkártyával történő vásárláskor, csak abban az esetben küldjük a megrendelt terméke(ke)t, amikor bankszámlánkra megérkezett a rendelés összege
  • utánvéttel történő vásárláskor, a kézbesítőnek kell fizetni az áru átvételekor


Amennyiben a rendelt áruk súlya meghaladja a 20 kg-ot vagy több csomag kerül feladásra, felárat számítunk fel!

A csomag  kiszállítást a Spriter  Futárszolgálat  Kft. végzi. Csomag ügyfélszolgálat – A telefonszám és a nyitva tartási idő változik! Tel: 06-1-881-2615

Nyitva tartás: Kedd, Szerda, Csütörtök, Péntek: 08:00 – 17:30
Hétfő: 07:30 – 19:30
E-mail: info@sprinter.hu | Web: www.sprinter.hu
Weboldal – online ügyfélszolgálat elérhetősége: https://www.sprinter.hu/ugyfelszolgalat/
 

Facebook – Üzenet küldéssel érdeklődhetnek a Címzettek a csomag iránt
https://www.facebook.com/sprinterfutarszolgalat
https://www.facebook.com/PickPackPont

Cégünk csak sérülésmentes, megfelelően becsomagolt árut ad át a futárszolgálatnak!

 

FONTOS!

Amennyiben kézbesítéskor sérült a csomag, ne vegye át, hanem azt "sérülés miatt nem veszem át" megjegyzésselkérjük visszaküldeni. Abban az esetben ha csak a csomag felbontása után derül ki, hogy az áru megsérült a szállítás alatt, akkor az Önhöz legközelebbi postára kell a csomagot bevinni ahol jegyzőkönyvet tudnak felvetetni annak állapotáról és amelyen elismerik a futárszolgálat felelősségét. Sérülés miatti reklamációt csak jegyzőkönyvvel fogadunk el! 

Rózsaszín postai csekket, illetve banki készpénzbefizetést nem tudunk elfogadni, ha a rendelés összege mégis ilyen módon lesz kifizetve, akkor 500Ft felárat számolunk fel!

 

Mi a teendő, ha nem érkezik meg a csomag 2-3 munkanapon belül?

A csomagszám felől a 0662-311-122 számon érdeklődhet kollégáinknál. Amennyiben ismeri a csomagszámot, akkor Sprinter ügyfélszolgálatán érdeklődhet a 06-1 881-2615 telefonszámon.

A boltban akár azonnal is átvehető a termék, de kérjük előtte érdeklődjön a készlet felől !