Ezen az oldalon sütiket használunk. A böngészéssel ezt elfogadod. További információk
Termékek Menü

Szállítási feltételek

December 18 (kedd), délig leadott rendeléseket

még Karácsony előtt kézbesítjük, az utána

beérkezetteket már nem tudjuk garantálni!

 

 

Szállítási feltételek Magyarország területén:

 

A csomag  kiszállítást a Spriter  Futárszolgálat  Kft. végzi.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ELÉRHETŐSÉGE :

 

Házhoz szállítás ügyfélszolgálat – A telefonszám és a nyitva tartási idő változik!

Tel: 06-1-881-2615

Nyitva tartás: Kedd, Szerda, Csütörtök, Péntek: 08:00 – 17:30

Hétfő: 07:30 – 19:30

E-mail: info@sprinter.hu | Web: www.sprinter.hu

Weboldal – online ügyfélszolgálat elérhetősége: https://www.sprinter.hu/ugyfelszolgalat/

Facebook – Üzenet küldéssel érdeklődhetnek a Címzettek a csomag iránt

https://www.facebook.com/sprinterfutarszolgalat

https://www.facebook.com/PickPackPont

 


 20.000Ft feletti rendelés esetén, a házhozszállítás díját teljes

 

 egészében átvállaljuk (20 kg alatti és 1db csomag esetén!).

 

Szállítási díjak:

- futárszolgálat előreutalással, bankkártyával és utánvéttel: 0Ft     - 20.000ft. összeg felett -

  (20 kg alatti és 1db csomag esetén!)

- futárszolgálat előreutalással vagy bankkártyával : 1190Ft - 20.000ft. összeg alatt -

- futárszolgálat utánvéttel : 1490Ft - (20 kg alatti és 1db csomag esetén!)

- előreutalással vagy bankkártyával történő vásárláskor, csak abban az esetben küldjük

   a megrendelt terméke(ke)t, amikor bankszámlánkra megérkezett a rendelés összege

- utánvéttel történő vásárláskor, a kézbesítőnek kell fizetni az áru átvételekor


 

Amennyiben a rendelt áruk súlya meghaladja a 20 kg-ot, vagy több csomag kerül feladásra,

ebben az esetben felárat számítunk fel.


 

Fontos!

Rózsaszín postai csekket, illetve banki készpénzbefizetést nem tudunk elfogadni, ha a rendelés

összege mégis ilyen módon lesz kifizetve, akkor 500Ft felárat számolunk fel!

 

A csomagot a Sprinter futárszolgálata 1-2 napon belül biztonságosan, sérülésmentesen átadja. 

Cégünk csak sérülésmentes, megfelelően becsomagolt árut ad át a futárszolgálatnak!


 

FONTOS!

Amennyiben kézbesítéskor sérült a csomag, ne vegye át, hanem azt "sérülés miatt nem veszem

át" megjegyzésselkérjük visszaküldeni. Abban az esetben ha csak a csomag felbontása után derül ki,

hogy az áru megsérült a szállítás alatt, akkor az Önhöz legközelebbi postára kell a csomagot bevinni

ahol jegyzőkönyvet tudnak felvetetni annak állapotáról és amelyen elismerik a futárszolgálat felelősségét.

Sérülés miatti reklamációt csak jegyzőkönyvvel fogadunk el! 


 

Mi a teendő, ha nem érkezik meg a csomag 2-3 munkanapon belül?

A csomagszám felől a 0662-311-122 számon érdeklődhet kollégáinknál.

Amennyiben ismeri a csomagszámot, akkor Sprinter ügyfélszolgálatán érdeklődhet a

06-1 881-2615 telefonszámon.


 

A boltban akár azonnal is átvehető a termék!